Wang Menghalang Perkahwinan Anda?

 

Daripada : Mohd Suhaimy a.k.a shuth
Tarikh :
RE: Bagaimana mengumpul duit untuk perkahwinan anda dengan mudah!

 

Assalammualaikum & Salam Sejahtera Buat Bakal Pengantin,

Adakah kini anda sedang di alam percintaan? Dan.. sudah tidak ter"TAHAN-TAHAN" untuk mendirikan rumahtangga bersama kekasih anda? Tetapi.. disebabkan kos sara hidup yang agak tinggi pada masa kini, ditambah lagi dengan bebanan pelbagai hutang seperti PTPTN, kenderaan, kad kredit dan sebagainya, menyebabkan anda SUKAR mengumpul wang untuk perkahwinan anda!

Bakal mertua sudah bertanya, "Bila nak masuk meminang?".. telinga berasap asyik mendengar soalan yang sama diajukan berulang-ulang kali. Kalau ikutkan hati, sekarang juga anda nak kahwin. Tapi apakan daya.. duit simpanan belum cukup lagi.

Belanja perkahwinan zaman sekarang bukannya murah, duit hantaran sahaja sudah boleh mencecah hingga RM10,000, belum lagi campur dengan duit belanja kenduri? barang-barang hantaran? sewa pelamin? upah mak andam? jurgambar? kad jemputan? bunga telur? cincin kahwin? sewa kanopi? catering?.. argghhh!! pendek kata, kalau tak ada RM20,000 dalam tangan.. usahlah bermimpi nak kahwin.

Mari kita semak! Berapakah kos anggaran MINIMUM yang anda perlukan jika ingin mendirikan rumahtangga pada masa kini?

Bajet Belanja Kahwin

Pergh! Mana nak cari duit sebanyak itu? Itu belum campur lagi pakej honeymoon? sewa rumah serta barang-barang kelengkapan di dalam rumah selepas berkahwin nanti? MEMANG TERTEKAN!!!...

Jalan mudah?! Buat pinjaman bank!.. Tambah satu lagi hutang.. sekarang sudah ada..

  • Hutang Motorsikal
  • Hutang Kereta
  • Hutang PTPTN
  • Hutang Rumah
  • Hutang Mamak
  • Hutang Komputer
  • Hutang Koperasi
  • Hutang Kad Kredit
  • HUTANG KAHWIN?!

Berapa banyak hutang daaa?... Jikalau begini, jawapnya.. sampai ke tua, anda bekerja semata-mata hanya untuk membayar hutang sahaja. Terus-terang saya katakan, membuat pinjaman/hutang memang mudah! Ia boleh menyelesaikan masalah anda buat sementara waktu! Namun begitu, ia bukanlah suatu jalan penyelesaian yang bagus. Malahan, ia sebenarnya boleh membuatkan hidup anda lebih tertekan lagi.

MENGAPA?

Pertama, selepas sahaja anda selesai melayari "malam pertama", fikiran anda akan mula berserabut semula.. jika dulu fikiran anda tertekan "Bagaimana hendak cari duit kahwin?" , kini masalah baru .. "Bagaimana hendak membayar semua hutang-hutang anda?" pula timbul. Bukankah ia sesuatu yang amat mengecewakan? Sedangkan..pada waktu-waktu begini, anda sepatutnya perlu bergembira kerana baru sahaja menempuhi alam baru di dalam kehidupan anda, iaitu alam rumahtangga.

Kedua, jika sebelum berumahtangga pun anda sudah kurang bijak di dalam menguruskan kewangan anda, bagaimana keadaannya pula selepas berumahtangga? Tanggungjawapnya adalah lebih besar.. jika dulu anda hanya perlu memikirkan hal makan-minum diri anda sahaja, tetapi kini, anda perlu fikirkan pula mengenai makan minum isteri anda, anak-anak anda, pakaian mereka? perbelanjaan hospital apabila si isteri mulai mengandung? pendidikan anak-anak? dan sebagainya... TAKKAN setiap kali tidak cukup duit.. anda mahu membuat PINJAMAN? Ianya amat bahaya untuk kesejahteraan rumahtangga anda..


- Petikan Berita Harian Metro, 2 Mac 2010 -

Tahukah anda? Sewaktu krisis ekonomi berlaku pada tahun 1997, masalah konflik rumahtangga telah meningkat sehingga 70% , ini membuktikan masalah kewangan juga boleh menjadi penyebab utama bagi kehancuran sesebuah rumahtangga.

Oleh sebab itulah, adalah amat penting untuk anda menguasai ilmu menguruskan kewangan sewaktu anda masih bujang lagi. Ianya bukan sahaja akan dapat MENYELESAIKAN MASALAH TIDAK CUKUP DUIT KAHWIN, tetapi ia JUGA MEMBANTU ANDA MENGURUSKAN KEWANGAN DENGAN LEBIH CEMERLANG SELEPAS BERUMAHTANGGA.

Sehubungan dengan itu, saya ingin memperkenalkan kepada anda, sebuah ebook yang akan memberikan panduan kepada anda. Mengenai cara-cara yang betul di dalam menguruskan wang anda, dan seterusnya, akan membantu anda di dalam menyelesaikan masalah TIDAK CUKUP DUIT KAHWIN.

 

EBOOK "MASKAHWIN YANG HILANG"

Ebook Maskahwin Yang Hilang

Order Now!

Ebook ini, akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan kewangan yang betul KHUSUS untuk orang-orang bujang yang sedang berusaha mengumpukan duit untuk perkahwinan mereka. Di dalam ebook ini , anda akan didedahkan dengan :-

Rahsia 1 20 Tips bagaimana anda boleh berjimat dan mengumpulkan wang sehingga RM10,000 dengan mudah
5 Cara bagaimana anda dapat mangawal, mengurang serta melangsaikan hutang anda dengan cepat.
Rahsia 3 Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh orang ramai apabila cuba mengatasi masalah kewangan mereka dan bagaimana hendak mengelakkannya.
Rahsia 4 12 Cara bagaimana anda boleh meningkatkan pendapatan anda
Rahsia 5 CONTOH - Bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 5 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai. (Bukan meminta sedekah)
Rahsia 6 Rahsia bagaimana memperolehi rezeki yang melimpah ruah seperti yang telah dijanjikan oleh Allah khusus untuk mereka yang ingin mendirikan rumahtangga.
Rahsia 7 3 Perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda membuat sebarang kerja-kerja sampingan untuk menambah pendapatan. Jika tidak, anda mungkin akan kehilangan lebih banyak wang!
Rahsia 8 Serta berbagai lagi rahsia serta tips yang menarik yang boleh dijadikan panduan hidup anda di dalam mengharungi kehidupan sebelum dan selepas berumahtangga

Kini! Anda tidak perlu lagi merasa gusar dan melalui detik-detik yang memeritkan di dalam hidup anda seperti menahan lapar dan menjamu mee segera setiap hari. Apa yang perlu anda lakukan hanyalah DAPATKAN ebook ini, BACA, FAHAMKAN segala ILMU yang terdapat di dalamnya dan AMALKAN. Insyallah, masalah yang anda hadapi di dalam mencari & mengumpul wang untuk perkahwinan akan dapat diatasi dengan mudah dan lancar.

SAMPLE PERCUMA..

Anda ingin melihat sedikit isi kandungan ebook ini? Baiklah, saya akan berikan sample percuma kepada anda, apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengisikan nama & alamat email anda di bawah. Saya akan hantarkan sample ebook ini terus ke email anda.

KISAH SAYA..

Ebook ini ditulis berdasarkan pengalaman hidup saya. Dahulu, saya juga seperti anda, baru tamat belajar, mempunyai kekasih dan sudah gatal mahu kahwin..Oh!. Sedangkan kerja tetap masih belum ada dan hutang pula keliling pinggang.

Tetapi, alhamdulilah.. berkat ILMU daripada pembacaan serta bergaul dengan orang-orang yang berpengalaman luas di dalam bidang pengurusan kewangan, saya berjaya mendirikan rumahtangga pada usia 24 tahun. Saya bukanlah dari golongan orang yang "berada" di mana, si ibu dan bapa akan men"sponsor" segala perbelanjaan perkahwinan anak mereka. Bapa saya adalah seorang pekebun kecil dan ibu saya pula hanyalah seorang suri rumah. Oleh itu, jika mahukan apa-apa di dalam hidup ini, saya perlu berusaha sendiri.

Alhamdullilah, selain berjaya melangsungkan perkahwinan di usia yang muda, saya juga telah berjaya melangsaikan hutang pinjaman PTPTN saya yang berjumlah RM23,527.87 dalam masa 1 tahun 4 bulan sahaja. Semuanya berbekalkan ilmu yang terdapat di dalam ebook "Maskahwin Yang Hilang".

Bukan sekadar itu sahaja, berbekalkan ILMU yang terdapat di dalam ebook ini juga, saya berjaya melangsaikan hutang pinjaman kereta saya dalam masa 4 tahun, membeli sebuah apartment , menghasilkan wang berpuluh-puluh ribu ringgit sebulan dan apa yang lebih penting.. membina sebuah kehidupan rumahtangga yang bahagia tanpa perlu risau mengenai masalah kewangan.

Order Now!

KISAH MEREKA..

Ebook ini telah diterbitkan sejak tahun 2005, sehingga kini, ebook ini telah dibaca oleh lebih daripada 5,000 orang. Dibawah, adalah beberapa Testimonial daripada mereka yang telah membaca dan berjaya mencapai impian mereka setelah mengaplikasikan ilmu yang terdapat di dalam ebook ini.


Lihatlah...Apa Kata Mereka Yang
Telah Membaca Ebook ini?

"Berjaya mengawal perbelanjaan harian dan menambah pendapatan sampingan!"

Ebook panduan "Maskahwin Yang Hilang" amat berguna kepada saya.Penerangannya sangat mudah difahami dan juga mudah pula untuk dipraktikan dalam kehidupan seharian. Tak kira kepada yang masih bujang atau pun yang telah berumahtangga.

Selepas terlihat satu iklan dalam email, saya terus membuat tempahan. Beberapa hari kemudian saya terima ebook tersebut. Tanpa membuang masa saya terus membacanya. Setelah selesai, saya tekadkan dalam hati untuk melakukan apa yang disarankan dalam ebook tersebut. Saya mengikut setiap langkah demi langkah

Ternyata tindakan saya itu tepat. Saya dapat mengawal segala perbelanjaan harian saya serta menambah pendapatan sampingan. Akhirnya saya dapat mengumpul duit belanja perkahwinan saya. Kini saya telah pun melangsungkan perkahwinan iaitu pada 11 & 12 March 2006.

Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menghasilkan Ebook panduan ini.

Pengantin Bahagia
Shahrizal Abu Samah.
Seri Kembangan Selangor.
es_rizal(at)yahoo.com

"Berikan saya banyak idea untuk tambah duit!! "

Ebook Mas Kahwin Yang Hilang ni sungguh menarik! Banyak info yang boleh dikongsi bersama terutamanya bagi mereka yang teringin nak kahwin tapi duit tak cukup-cukup.. Maklumlah skang ni ..semua barang harga dah naik...gaji jer tak naik naik...kita kena ada alternatif utk tambah pendapatan ...kalau harap gaji bulanan skang ..alamat kahwin lambat lah gamaknya.

Sebab tuh Ebook ni bagus di baca oleh mereka yang dah merancang nak berumahtangga ..idea-ideanya menarik dan berkesan, diolah dengan bahasa yang paling mudah difahami...sayangnya saya beli dan baca Ebook ni lepas dah selamat kahwin ngan husband ..rugi plak rasanya tak beli awal-awal..suami pun pelik kenapa dah kahwin baru beli Ebook cara nak kumpul duit untuk kahwin ...heheheh...saya kata takper ...Ebook ni juga boleh bagi saya banyak idea bagaimana nak cari dan tambah duit selepas kahwin ... dan ia terbukti berkesan apabila saya berjaya memperolehi 'pendapatan tambahan' saya yang pertama – bukan dengan berdiri dan dapat RM 3000 seperti yang diceritakan di dalam Ebook tersebut, tetapi dengan duduk, makan, lepak, tengok tv, bergayut sambil ambil order dari internet !! Memang lumayan ..terima kasih Suhaimy....

Pengantin Bahagia
Iedawatie
016-2220204
watieaziz(at)gmail.com
www.patiperfume.com

"Berjaya berkahwin dan telah menyelamatkan ribuan ringgit! "

Setelah saya membaca Ebook ni, saya rasa sungguh teruja. Isi kandungannya "Sungguh Luarbiasa dan Sungguh Praktikal". Disampaikan dalam bahasa yang simple. Memang puas hati ...

Jangan terpedaya dengan harganya yang sangat murah (RM15.00). Mengikut pengalaman saya, Ebook ini bernilai ribuan ringgit. Kerana telah menyelamatkan ribuan ringgit dalam poket saya :-)

Alhamdulillah, tanggal 08 April 2006 yang lalu saya telah selamat mendirikan rumahtangga bersama wanita idaman saya. Tak tergambar kegembiraan kami sejak hubungan kami dinaiktaraf menjadi 'Halal' nih, hehehe.

Bagi bakal suami yang tidak yakin mampu untuk menyara kehidupan keluarga selepas kahwin, Ebook ini sememangnya untuk diamalkan. InsyaAllah, rezeki anda tidak akan terputus. Memang pelik bunyinya, tapi ia benar-benar berlaku (saya mengalaminya sendiri).

Yang paling saya suka tentang Ebook ini ialah; walaupun ia khusus untuk mengumpul duit kahwin, ilmu-ilmu pengurusan kewangan dalam Ebook ini masih lagi dapat saya praktikkan sehingga hari ini (selepas berkahwin). Satu pelaburan yang sangat bijak dan menguntungkan.

Pengantin Bahagia
Muhammad Izwan Abd Rahim
012-6484664
Bandar Seri Putra, Selangor

"Membantu mengimbangkan kewangan walaupun setelah bergelar suami "

"Ebook Mas Kahwin yang hilang, bukan sebarang ebook kumpul duit kahwin, saya telah amalkan apa yang ditulis dalam ebook ini sejak setahun lalu. Sehingga kini, ebook ini telah membantu saya mengimbangkan kewangan saya lebih-lebih lagi sejak bergelar suami ini. Kepada anda saya syorkan anda dapatkan ebook ini, dapatkan panduan kitaran wang yang sebenar!"

 

Pengantin Bahagia
Noorizam Shah
www.noorizamshah.com
www.kuasalelong.com

"Dapat mengurus kewangan dengan lebih baik!"

Saya bukan sahaja belajar bagaimana menyimpan duit untuk hari perkahwinan menerusi ebook ini, malah kini, saya mula menyedari dan lebih mengetahui tentang nilai sebenar setiap ringgit yang di perolehi.Ilmu kitaran wang yang ditunjukkan di dalam ebook ini benar-benar menyedarkan saya

Berdasarkan tips-tips yang terdapat di dalam ebook ini juga, saya berjaya mendirikan masjid bahagia dan juga dapat menguruskan kewangan saya dengan lebih baik. Thanks a lot bro!!!

Pengantin Bahagia
Mohd Zam Azam
Bangi, Selangor

"Banyak membantu menguruskan kewangan dalam membina perniagaan!"

Saya mendapatkan Ebook Maskahwin Yang hilang ini pada tahun 2005.Ia banyak membantu saya dalam menguruskan kewangan saya dan membina perniagaan internet saya sehingga berjaya pada hari ini. Pada 3 Ogos 2008 lepas, saya telah melangsungkan perkahwinan saya. Ia adalah hari yang cukup membahagiakan saya..

Ebook Maskahwin adalah ebook yang mesti anda dapatkan samada anda belum berkahwin ataupun sudah berkahwin. Ianya tetap relevan kepada anda walaupun anda sudah berumahtangga. Pengurusan kewangan adalah satu ilmu yang wajib dituntut. Thanks suhaimy, Ebook anda cukup membantu.

 

Pengantin Bahagia
Shamsuriyadi
http://www.shamsuriyadi.com

"Selamat  mendirikan  rumah  tangga, berkat tunjuk ajar, tips dan panduan yang terdapat di dalam ebook ini."

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Nama  saya  Mohammad  Firdaus Bin Haji Abdul Jalani merupakan salah seorang
penjawat awam di salah sebuah intitusi pengajian tinggi awam, di Sarawak.

Dengan kos sara hidup yang begitu tinggi pada masa kini, tidak memungkinkan saya  untuk  membuat  sebarang  simpanan  sebelum  ini;  apatah lagi dengan
pendapatan  bulanan  kerani  cabuk seperti saya Malah jujur saya katakan di sini,  saya  seorang  yang cukup boros dalam berbelanja. Segala usaha untuk mendirikan  rumah  rumah  tangga  sejak  dua  (2)  tahun  yang  lalu hampir terbantut,  sehinggalah  saya terjumpa ebook hasil karangan saudara Mohd Suhaimy ini sekitar tahun 2006.

Alhamdulillah,  seperti  yang  anda  lihat  pada hari ini, saya baru sahaja selamat  mendirikan  rumah  tangga, berkat kesabaran, tunjuk ajar, tips dan panduan yang terdapat di dalam ebook ini.

Saya  sarankan anda mendapatkan ebook tersebut kerana isi kandungannya yang
cukup  bermanfaat  dan  berkualiti.  Ebook  tersebut  tidak  terhad  kepada golongan  pasangan  yang  belum  berumah tangga malah kepada sesiapa sahaja
yang ingin mempelajari selok belok "Kitaran Wang" yang betul.

Sehingga  kini,  InsyaAllah  saya  masih  lagi  mempraktikan tips-tips yang
terdapat di dalam ebook tersebut sungguhpun sudah mendirikan rumah tangga.

Terima  kasih kepada saudara Shuth dan kakitangan yang terlibat dalam usaha
mewujudkan sebuah bahan ilmiah yang cukup bermanfaat sebegini.

Semoga usaha kalian dirahmati Allah S.W.T

Sekian, terima kasih.

Firdauz Wedding
Firdauz
http://www.firdauz.net

Order Now!

Berapakah harga ebook ini?

Jika dengan ebook ini anda dapat (1) mengumpul wang dengan mudah untuk perkahwinan anda dan juga dapat (2) menguruskan wang anda dengan baik sebelum & selepas kahwin, dan akhirnya dapat (3) melangsaikan kesemua hutang di dalam hidup anda, serta membantu anda di dalam (4) menjana lebih banyak pendapatan dalam hidup anda. Berapakah harga yang patut saya letakkan bagi ILMU yang terkandung di dalam ebook ini?

Sudah pasti paling kurang saya akan meletakkan eBook ini pada paras harga ratusan ringgit!

Tetapi saya tidak sanggup untuk meletakkan harga yang tinggi seperti itu, kerana saya mahu anda benar-benar berjaya di dalam mendirikan rumahtangga bahagia impian anda. Namun begitu, saya juga tidak boleh memberikan ia secara percuma kerana ilmu yang percuma seringkali dipandang enteng dan remeh.

Oleh itu, saya telah mengambil keputusan untuk meletakkan harga ebook ini pada harga mampu milik, iaitu hanya RM20 sahaja! Ya! hanya RM20 sahaja..

Ebook Panduan Mengurus Kewangan Bagi Bakal Pengantin

Ops! Nanti dulu! Ada Bonus Hebat!

Jika anda memesan ebook ini sekarang! Saya ada bonus hebat untuk anda. Saya akan memberikan anda beberapa buah bonus yang menarik kepada anda secara PERCUMA! Ya! semua bonus dibawah adalah PERCUMA jika anda mendapatkan ebook ini sekarang juga.

101 Idea Romantik

BONUS #1 : 101 Idea Romantik

Di dalam ebook ini, anda akan dihidangkan dengan 101 idea yang sangat romantik dan menusuk jiwa, yang boleh anda gunakan bagi menambat hati pasangan anda.

Idea-idea yang dipaparkan, amat sesuai sekali bagi menghangatkan hubungan cinta antara anda dan pasangan anda.

Dengan ebook ini, anda mampu menjadi pasangan yang paling bahagia dan romantik di dunia.

Senarai Semak Bajet Perkahwinan

BONUS #2 : Senarai Semak Perbelanjaan Majlis Perkahwinan

Ini adalah merupakan senarai semak yang boleh anda gunakan di dalam merancang bajet perkahwinan anda. Ianya sungguh lengkap, bermula dari bajet pra perkahwinan hinggalah kepada bajet pasca perkahwinan.

Ianya adalah senarai wajib yang perlu dimiliki oleh setiap bakal penagantin di dalam merancang majlis perkahwinan mereka.


Order Now!

YA! Saya ingin mendapatkan ebook "Maskahwin Yang Hilang" ini beserta bonus-bonus yang ditawarkan hanya dengan harga RM20 sahaja.

Dapatkan Sekarang Ebook Maskahwin Beserta 2 Bonus

Dapatkan Naskah Anda Sekarang Tanpa Sebarang Risiko.

Ya, ia benar-benar TIADA RISIKO apabila anda membeli e-book ini. Sila baca jaminan pulangan wang selama 30 hari yang saya tawarkan.

Jaminan 30 Hari

100% Jaminan Tanpa Risiko

Dengan setiap pembelian E-Book “Maskahwin Yang Hilang ” ini, anda akan dilindungi dengan JAMINAN PULANGAN WANG 100% selama 30 hari dari tarikh pembelian anda jika anda tidak berpuas hati dan mendapati ebook ini tidak langsung memberikan sebarang ilmu dan manfaat kepada anda. Saya akan memulangkan semula wang anda, dan anda boleh menyimpan semua bonus yang telah anda terima dengan pembelian E-Book ini.

Order Now!

Sekian, demi perjalanan mudah ke gerbang perkahwinan anda.

Yang ikhlas,

     

    Mohd Suhaimy a.k.a shuth
      www.mohdsuhaimy.com

 

P.S: Ebook ini berharga RM20, kos yang sama apabila anda pergi menonton wayang bersama kekasih anda. Bukankah lebih bijak untuk anda mendapatkan ebook ini demi mengecap nikmat berumahtangga yang lebih besar dan berkekalan berbanding nikmat menonton wayang yang hanya sementara?

P.P.S : Ebook ini juga amat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah kepada kekasih anda, insyallah dengan membaca ebook ini, diharapkan hati si dia untuk masuk meminang akan terbuka. :)

P.P.S : Mungkin kini anda sedang berkata di dalam hati, "Tidak mengapalah, saya akan dapatkan ebook ini nanti". Kemudian, anda akan meninggalkan website ini dan meneruskan kerja-kerja seharian anda.. akhirnya, anda lupa tentang website ini dan masalah anda untuk mencari duit kahwin terus menghantui fikiran anda tanpa ada jalan penyelesaiannya. Kini, masalah anda berulang kembali, setiap hari, hati anda akan merasa gelisah dan tidak henti-henti memikirkan, bagaimanakah caranya hendak mencari duit untuk perkahwinan anda.. masalah yang sama kini kembali ke fikiran anda dan terus menerus menganggu fikiran anda berulang-ulangkali. Jadi, usahlah bertangguh... semakin lama anda bertangguh, semakin lama lah masalah tersebut akan terus membelengu diri anda. Bertindaklah dan dapatkanlah ebook ini sekarang juga!.. Insyaallah, perjalanan anda untuk menuju ke gerbang perkahwinan akan menjadi mudah dan lancar.

 

Order Now!

 


Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Shuth Network Sdn. Bhd. 
No 23-1, Jalan 9/9C, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor.
Tel : 012-3655625

Privacy Policy | Anti-Spam Policy | Disclaimer | Earnings Disclaimer | Affiliate Programme | Soalan Lazim

Verified PUIM Members : IM-151012-00201
Verified PUIM Members : IM-151012-00201

Hak Cipta Terpelihara Maskahwin.com